SIMD
SIMD gestioneaza unitar circuitul documentelor, pe intreg parcursul de viata al acestora si asigura toate functionalitatile standard cerute de un management corect si eficient al documentelor: securizarea si confidentialitatea informatiei in functie de dreptul de acces, monitorizarea starii curente a documentele, gestionarea in mod automat al circuitului acestora pe rute fixe sau dinamice. In plus, prin interfata intuitiva permite utilizatorului sa-si organizeze eficient munca, sa regaseasca usor informatia din documentele in lucru sau din cele arhivate. Arhivarea documentelor se face automat, dupa criterii prestabilite, sau manual prin selectarea documentelor care intra in arhiva.
Aceasta este o pagină care se actualizează în continuu, deoarece vom adăuga informații în permanență, în funcție de dinamica lor.
Facilități
- imbunatateste eficienta echipelor de lucru prin capabilitati colaborative de managementul documentelor
- asigura suport pentru luarea deciziilor, pe baza reutilizarii informatiilor stocate in documente partajate
- se poate integra flexibil cu cu diferite alte aplicatii si siteme
- permite instruirea rapida a utilizatorilor
- reduce costurile asociate cu gestionarea diferitelor tipuri de documente
Utilizatori
Cadre didactice
- Accesarea sistemului;
- Autentificarea;
- Se acceseaza Registrul electronic I/E;
- Inregistrarea unui document;
- Trimiterea documentelor inregistrate la alti utilizatori;
- Vizualizarea documentelor care sunt in rezolvare la dumnevoastra;
- Listare registrului departamentului din care faceti parte;
- Rezolvarea si inchiderea documnetelor;
- Diverse statistici si raporate;
Administrativ
- Accesarea sistemului;
- Autentificarea;
- Se acceseaza Registrul electronic I/E;
- Inregistrarea unui document;
- Trimiterea documentelor inregistrate la alti utilizatori;
- Vizualizarea documentelor care sunt in rezolvare la dumnevoastra;
- Listare registrului departamentului din care faceti parte;
- Rezolvarea si inchiderea documnetelor;
- Diverse statistici si raporate;
Primii pași
Pentru autentificare se acceseaza adresa https://simd.uvt.ro/
Apoi se selecteaza „Reg. Electronic I/E”
Prima autentificare – se face introducând credențialele primite din partea administratorului de sistem.
Obligatoriu parola trebuie să fie schimbată după prima autentificare!!!
Obține ajutor
Ne puteți contacta pe adresa support@e-uvt.ro