Microsoft Teams

Servciu integrat in suita Microsoft 365.

Aceasta este o pagină care se actualizează în continuu, deoarece vom adăuga informații în permanență, în funcție de dinamica lor.

Facilități

Chat îmbogățit cu text, cu componente audio și video, precum și cu partajarea fișierelor.

Începeți un chat privat pentru a dezvolta o idee, apoi partajați-l cu întreaga organizație.

Stocați toate fișierele, documentele și multe altele într-un singur loc.

Integrați-vă aplicațiile preferate precum Planner, Trello, GitHub și multe altele.

Utilizatori

Serviciul este disponibil pe baza de licenta tuturor utilizatoerilor (profesori & studenti) ce au o relatie contractuala cu UVT.

Primii pași

Planificarea unei întâlniri

Există mai multe modalități de a programa o întâlnire în Teams:

  • Selectați Programați o întâlnire într-un chat (sub caseta în care tastați un mesaj nou) pentru a rezerva o întâlnire cu persoanele din chat.

  • Accesați Calendar în partea stângă a aplicației și selectați Întâlnire nouă în colțul din dreapta sus.

  • Selectați un interval de timp din calendar. Se va deschide un formular de planificare.

Formularul de planificare este locul în care veți da întâlnirii un titlu, veți invita persoane și veți adăuga detalii despre întâlnire. Utilizați Asistentul de programări pentru a găsi o oră potrivită pentru toți.

După ce ați terminat de completat detaliile, selectați Salvare. Acest lucru va închide formularul de planificare și va trimite o invitație în inboxul Outlook al tuturor.

Atribuirea categoriilor la o întâlnire

Colorați calendarul cu categorii. La fel ca în Outlook, puteți atribui una sau mai multe categorii fiecărei întâlniri din calendar. Există câteva modalități de a atribui categorii:

  1. Faceți clic dreapta pe un eveniment din calendar și selectați Categorii, apoi alegeți o culoare.

  2. Atunci când planificați o întâlnire, selectați Categorie în partea de sus a formularului de planificare.

Note: 

  • În acest moment, numele de categorii și culorile pot fi editate numai din Outlook.

  • Pentru întâlnirile recurente, categoriile pot fi aplicate numai seriei, nu și unei ocurențe individuale.

  • În prezent, categoriile nu pot fi aplicate la întâlnirile de pe canal.

Invitați persoane din afara organizației 

Teams vă permite să invitați persoane din afara organizației, inclusiv pe cele care nu au o licență de Teams. Veți avea nevoie de adresa sa completă de e-mail pentru a-l invita.

  1. Accesați locul unde scrie Adăugați participanți obligatorii. Dacă cineva este participant opțional, selectați Opțional în schimb.

  2. Tastați adresa completă de e-mail a persoanei (de exemplu: Joe@example.com).

  3. Selectați Invitare. Persoana respectivă va primi un mesaj de e-mail cu un link la întâlnire.

Adăugați un co-organizator

Notă: Adăugarea unui co-organizator este disponibilă ca parte a programului de previzualizare publică și poate suferi modificări suplimentare înainte de a fi lansată public. Pentru a obține acces la această caracteristică și la alte caracteristici viitoare, comutați la Teams previzualizare publică. 

După ce ați invitat persoane la întâlnirea dvs., puteți adăuga până la 10 coorgani pentru a vă gestiona întâlnirea. Înainte de a adăuga co-organizatori, asigurați-vă că persoanele pe care doriți să le adăugați sunt adăugate deja ca participanți obligatorii, apoi urmați pașii de mai jos:

  1. Selectați întâlnirea, apoi selectați Editare.

  2. Selectați Mai multe opțiuni > Opțiuni pentru întâlnire.

  3. Pe pagina cu opțiunile întâlnirii, lângă Alegeți co-organizatorii, selectați săgeata în jos și alegeți numele coorganizatorului.

  4. Selectați Salvare în partea de jos a ecranului.

Notă: Pentru a afla mai multe, consultați Adăugarea coorganizatorilor la o întâlnire.

Transformați-l într-o întâlnire de canal

  1. Selectați Întâlnire nouă.

  2. Tastați numele unui canal în care scrie Adăugare canal (sub câmpurile de dată și oră).

Canalele nu pot fi editate sau adăugate după trimiterea invitației. Va trebui să trimiteți o nouă invitație cu canalul actualizat.

Notă: Atunci când aveți o întâlnire pe un canal, toate persoanele din echipă vor putea să o vadă și să se asocieze la aceasta pe canalul respectiv. Această caracteristică nu este disponibilă în canalele private.

După ce ați adăugat persoanele dorite, selectați Asistent programare pentru a găsi cea mai bună oră.

Dacă este o întâlnire recurentă, deschideți meniul vertical de lângă Nu se repetă (imediat sub dată). Alegeți cât de des doriți să apară din opțiunile implicite sau selectați Particularizat pentru a vă crea propriul ritm.

Planificarea întâlnirilor într-un calendar de canal 

Dacă nu sunteți familiarizat cu adăugarea unui calendar la un canal, pașii sunt schițați pentru dvs. la Vedeți toate întâlnirile din Teams. După ce ați terminat, aveți câteva modalități de a adăuga evenimente la calendarul partajat.

  • Selectați Adăugați un eveniment nou în partea de sus a calendarului.

  • Faceți clic și glisați cursorul în calendar pentru a selecta un bloc de timp.

  • Sau selectați săgeata de lângă Întâlnire acum din partea de sus a aplicației pentru a deschide meniul și a selecta Planificați întâlnirea.

Fiecare dintre aceste acțiuni va deschide formularul de planificare cu numele de canal completat, puteți adăuga un grup de Outlook sau persoane, introducându-le manual numele. Invitații și partenerii din afara organizației dvs. nu vor avea acces la calendarul de canal și, de asemenea, vor necesita adăugarea la invitația la întâlnire.

Faceți clic dreapta pentru mai multe opțiuni

Faceți clic dreapta pe un eveniment din calendar pentru a confirma, eliminați-l dacă este anulat sau deschideți invitația pentru a vizualiza detaliile întâlnirii. Dacă evenimentul este o întâlnire Teams, veți obține și opțiuni pentru Asocierea online și Chatul cu participanții.

Teams întâlniri vor afișa un buton de asociere la un eveniment din calendar cu cinci minute înainte de începerea unei întâlniri. După ce cineva se asociază la întâlnire, evenimentul își va schimba culorile pentru a vă anunța că este online.

Selectați Asociere pentru a deschide fereastra cu setările întâlnirii pentru a confirma setările preferate pentru cameră și microfon înainte de a vă asocia la întâlnirea online.

Notă: Dacă aveți întâlniri suprapuse în calendar, butonul asociere nu va fi disponibil. Dar puteți în continuare să faceți clic dreapta pe eveniment și să selectați Asociere online.

Setarea stării Afișare ca într-o întâlnire Teams

Ca organizator, puteți seta starea Afișare ca a întâlnirii în bara de acțiuni. Atunci când participanții răspund la mesaj, starea lor va reflecta automat starea setată de organizator. 

Ca participant, puteți alege să setați starea individuală pentru întâlnire prin Afișare ca independent de starea setată de organizator. Starea actualizată se va reflecta în calendar. Valoarea implicită Afișare ca pentru toate întâlnirile pe care le planifică un organizator este Ocupat.

Puteți seta starea Afișare ca în mai multe moduri:

  • Pe pagina Programare detalii formular
  • Pe sumarul întâlnirii (Microsoft Surface)
  • În vizualizarea Detalii a întâlnirii (ca participant)

Obține ajutor

Ne puteți contacta pe adresa support@e-uvt.ro