DESC - Digital Easy Smart Contract
DESC– Digital Easy Smart Contract este o platformă dezvoltată pentru studenți, o resursă integral electronică, destinată semnării actelor instituționale interne, cu ajutorul unei semnături electronice avansate, creată pe infrastructura proprie fără costuri externe.
Aceasta este o pagină care se actualizează în continuu, deoarece vom adăuga informații în permanență, în funcție de dinamica lor.
Facilități
Platforma asigură un proces automatizat și eficient studenților, cadrului academic dar si personalului administrativ prin crearea unei semnături digitale interne în cadrul UVT pentru semnarea contractelor de studii, contractelor de cazare, contractelor de DPPD și al actelor adiționale. Prin acest proces de digitalizare din UVT se regăsesc și o serie de facilități
- Mii de ore petrecute cumulat, pentru generarea și verificarea contractelor, pentru mai mult de 16.000 de studenții;
- Minim 120.000 de pagini care nu au mai avut nevoie de tipărire, numai pentru contractele de studiu;
- Minimum 240 de topuri de hârtie A4 salvate;
- Minimum 21.000 de plicuri salvate;
- Eliminarea costurilor cu expedierea și retransmiterea documentelor semnate olograf.
Asigurăm astfel, prin instrumentele digitale dezvoltate intern, baze de date trasabile, care automatizează într-un timp scurt procese administrative care presupuneau, în sistemul clasic de prelucrare, un consum semnificativ de ore de lucru și resurse, atât la nivelul comunității academice cât și administrative.
Utilizatori
Studenți
- Autentificare SSO
- Disponibilitate 24/24h
- Accesibilitate de pe mobil si desktop
- Interfață ușor de accesat
- Semnarea prin semnatură electronică avansată
- ...
Cadre didactice
- Autentificare SSO
- Interfață ușor de accesat
- Dashboard pentru vizualizarea tuturor contractelor
- Semnarea contractelor individual sau in bulk cu semnatura electronică avansată
- Eficientizarea timpului de procesare pentru semnarea contractelor
- ...
Primii pași
- Platforma DESC se accesează prin linkul https://contracte.uvt.ro.
- Autentificarea pe platformă se face cu credențialele contului instituțional de mail e-UVT.
- Verificarea și completarea datelor studentului
- Generarea contractului
- Semnarea contractului de către student cu semnatură electronică creată intern.
- Semnarea contractului de către decan si aviz juridic cu semnatură electronică creată intern.
- Primirea contractului finalizat pe adresa instituțională